Frakt, levering og retur

Alle ordre som er inne før kl 14.00 blir behandlet og sendt samme dag.

Brevpost/A-post 99,-

Vi sender til Norge, inkludert Svaldbard og Jan Mayen.

Bor du på Svalbard eller Jan Mayen så blir dette en ekstra fraktkostnad, ta kontakt dersom dette er akuelt.

Normal leveringstid vil være mellom 3 og 5 virkedager, avhengig av hvor i landet du bor.

Vi tar forbehold om noe lengre leveringstid dersom i perioder der Trendhuset eller Posten har mye trafikk.

Pakken må hentes innen 14 dager etter at hentemelding er mottatt. Dersom pakken av ulike årsaker ikke kan hentes i dette tidsrommet, ber vi deg ta kontakt med ting på nettbutikk@trendhuset.no. Dersom pakken ikke blir hentet, vil den gå i retur til Trendhuset.

Dette er ikke det samme som å benytte seg av angreretten, og det vil bli trukket et gebyr for ekstra frakt, og administrative kostnader som følge av dette.

Alle priser er inkludert moms 25%.

Angrefrist og retur


Angrerettloven gjelder ved alle kjøp forbruker foretar i Trendhusets nettbutikk.

Som forbruker har i 14 dagers full returrett og da benytter du angreskjema

Dersom varen blir skadet ved levering skal dette snarest meldes til oss og helst samme dag.

Send da en mail til nettbutikk@trendhuset.no merk med " Skadet vare " og legg ved bilder av produktet.

Viss du ikke har mottatt angreskjemaet, kan du selv finne det på http://www.signform.no/dss/statlige-blanketter?view=form&id=1097.

Returskjemaet fylles ut og sendes med pakken.

Returporto dekkes av kunden.

Frakt og leveringsvilkår av Bloomingville møbler.

Vi kan nå tilby hjemlevering ved bestilling av Bloomingville møbler.

1. Dette har en tilleggspris på 700kr som blir lagt til i din ordre når du legger den til i handlekurven din.

2. Forsendelsen leveres ved kantsten eller nærmeste asfaltert vei.

3. Vi tilbyr ikke hjemlevering til ikke-brofaste øyer.

4. Det kan kun være en adresse registrert på din ordre.

5. Kunden blir ringt opp før levering av transportøren.

6. Hvis leveringen ikke kan leveres på den oppgitte adressen ( f.eks pga fravær, feilaktig adresse eller nektet mottagelse) vil leveringen bli fraktet tilbake til oss og kunden vil bli debitert for frakt / returfrakt, samt service honorar pålydende 500kr eks.mva.

7. Forsendelsen levers på en engangspalle, denne blir ikke tatt i retur av transportøren.

Uavhentede pakker

Hent pakken din og unngå å få kostnadsmell, send den heller i retur dersom varen ikke er ønskelig lenger.

For uavhentede pakker / brev ( ved f.eks post oppkrav) som sendes i retur ( ikke blir løst ut) blir kunde debitert for frakt / returfrakt samt service honorar pålydende 500kr eks.mva.

Posten setter en hentefrist på 14 dager ifra pakken ankommer postkontoret. De sender ut hentemeldinger på sms og e-mail. Her får man opptil fire hentemeldinger. Posten er strenge på å forlenge denne hentefristen, så det er svært viktig at man henter ut pakken innen fristen! Etter 14 dager sender de pakken automatisk i retur til oss. Ordren vil da bli behandlet som en uavhentet ordre. 

Ved uavhentede pakker, uavhengig av årsak, påløper et uavhentetgebyr på kr. 500, for å dekke våre og Postens kostnader (kostnader ved å skaffe varen, ekspedisjon av Posten, frakt og ekspedisjon av oss). Å krysse av for ”nektet mottatt” for å returnere pakken er ikke en tillatt praksis og pakken regnes da som uavhentet, med påfølgende gebyr.

Adresseforandring


For din egen sikkerhet og for vår så må du selv gå inn på mine sider for å forandre addressen din.

Vi sender dine varer til din registrerte addresse på din ordre når vi har mottatt din betaling.

Det er også mulig å forandre ønsket leveringsaddresse før du går til kassen.